CZ EN

Reklama, která nestojí skoro nic aneb jak být úspěšný ve světě Internetu (2. díl)

25.4.2016

Vítám vás u pokračování našeho článku, který pojednává o jednom z největších fenoménudnešního světa internetu a to o problematice Viral videí.

Tipy na tvoření VIRAL VIDEA:

  • Zaměřte se na téma, které je aktuální a hýbe společností.

  • Pohrajte si s názvem videa. Dobré je když v názvu použijete slova jako: ŠOKUJÍCÍ, NEPŘEDSTAVITELNÉ, BRUTÁLNÍ, NEUVĚŘITELNÉ, ale i slovíčko SDÍLEJTE čímž přímo ponouknete lidi ke sdílení vašeho videa.

  • Dejte si pozor na autorská práva! Především při tvorbě kampaně zaměřené proti určité osobě či skupině , protože první čeho váš zájmový subjekt využije bude porušení autorských práv a při nejlepším vám video pouze stáhnou ze světa internetu.

Vydělávaní pomocí Viral videa

Pár tipů jak Viral videi vydělávat:

  1. Nahrajte video na sociální sítě (facebook, twitter, youtube, apod.) zprostředkovatel stránek vám do videa vloží reklamu a každé  ‘kliknutí’ na danou reklamu vám bude přinášet zisk.
  2. Spolupráce s konkrétní společností, která vám zaplatí za propagaci pomocí vašeho videa.Pokud máte e-shop či webové stránky, vložte odkaz na Vaše stránky přímo do viral videa a tím se přímo propagujte.
  3. Samozřejmě, pokud nemáte za cíl propagovat přímo svojí společnost či nějaký váš záměr, můžete jenom Viral videa tvořit na zakázku přímo společnostem, které si je od vás objednají
  4. Viral video je způsob jak relativně levně a s minimem vynaloženého úsilí získat nové zákazníky či odběratele a dostat se do podvědomí lidí.

Další informace:

Tyto videa mají často nějaký hlubší smysl, mají upozornit diváka na určitý problém. Globální oteplování, kvalitu dovážených potravin, atd.


Na závěr je nějaký odkaz, zpráva prostě CALL TO ACTION, aby lidé kteří jsou obsahem videa šokování mohli nějak reagovat. Napřílad u videa zaměřeném na leukémii u dětí odkaz či kontakt na organizaci, která se léčbou leukémie zabývá a kam diváci mohou poslat peníze.

 

Pokud máte nápad na Viral video nebo vás jen tento způsob online marketingu zaujal, napište nám a společně se můžeme pokusit něco vytvořit.

 

Poptávkový formulář

Vývoj software na zakázku

Vaší vizi přepracujeme do virtuální podoby, pomůžeme Vám domyslet všechny detaily, seznámíme Vás s prostředím, do kterého vstupujete. Zákazníkům se věnujeme naplno, vždy s osobním přístupem.

PO-NE 9-19 HOD.

+420

776 88 69 06

Naši klienti