CZ EN

Reklama, která nestojí skoro nic aneb jak být úspěšný ve světě Internetu (1. díl)

13.2. 2016

V dnešní době už každý dobře ví, že bez dobré internetové propagace a reklamy to člověk daleko nedotáhne. Ten kdo to doposud nevěděl, tak to právě zjistil.

Spousta společností svůj business založila právě na reklamě na internetu a propagaci pomocí sociálních sítí.

Dnes se vám tento způsob online marketingu pokusím přiblížit.

Reklama pomocí Viral Videa

 

Přísahala bych, že každý už nějaké to Viral video viděl a ani si to neuvědomil nebo spíše nevěděl, že je to vlastně, jak mi Češi říkáme, `Virál`. Viral video je video, které se stane velmi populárním prostřednictvím internetu. Virální se nazývá proto, že si jej lidé přeposílají mezi sebou, a šíří se tak jako virus.

 

Nejčastěji se šíří prostřednictvím stránek na sdílení videa (YouTube), sociálních sítí a e-mailu. Pokud Vám na e-mail ještě, žádné Viral video nepřišlo tak na sociálních sítích se jim nevyhnete.

Rysy klasického Viral videa:

  1. Video, které se propaguje pomocí internetu, především na sociálních sítích, kde si ho uživatelé posílají mezi sebou.

  2. Viral video stejně jako noviny zaujme hned svým titulkem: VIDEO: Prožila šok při nákupu bot nebo Štěně jorkšíra brutálně zaútočilo na malé dítě. Tak to je typický titulek viral videa.

  3. Spíše šokující než něco jiného říkající video. V takovém videu autoři nehrají příliš na estetiku a krásno, čím více šokující video tím více propagace a shlédnutí.

  4. Obsah videa není tak šokující jak titulek videa sliboval. Pustíte si video, čekáte co neuvěřitelného se tam stane a nakonec je to pouze nějaká banální věc, ovšem s miliónem shlédnutí.

  5. Viral video má tisíce/milióny shlédnutí.

Doba šíření:

Viral videa nemají dlouhou životnost, dá se říci, že po 14 dnech po videu neštěkne ani pes.

U nás se virál šíří (žije) cca. 3 dny –> 1. den sdílí 50% lidí, 2.den 30% a 3.den 20%.

Globální životnost videa je pak o něco větší a to cca. 14 dnů.

 

Doufám, že se vám náš dnešní článek líbil a byl pro vás přínosem. Již brzy se můžete těšit na pokračování , kde si mimo jiné dozvíte několik tipů na tvorbu Viral videa.

Poptávkový formulář

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Vývoj software na zakázku

Vaší vizi přepracujeme do virtuální podoby, pomůžeme Vám domyslet všechny detaily, seznámíme Vás s prostředím, do kterého vstupujete. Zákazníkům se věnujeme naplno, vždy s osobním přístupem.

PO-NE 9-19 HOD.

+420

776 88 69 06

Naši klienti