Vaší vizi přepracujeme do virtuální podoby, pomůžeme Vám domyslet všechny detaily, seznámíme Vás s prostředím, do kterého vstupujete. Zákazníkům se věnujeme naplno, vždy s osobním přístupem.
Reklama, která nestojí skoro nic aneb jak být úspěšný ve světě Internetu (1. díl)
13.2. 2016
V dnešní době už každý dobře ví, že bez dobré internetové propagace a reklamy to člověk daleko nedotáhne. Ten kdo to doposud nevěděl, tak to právě zjistil.
Spousta společností svůj business založila právě na reklamě na internetu a propagaci pomocí sociálních sítí.
Dnes se vám tento způsob online marketingu pokusím přiblížit.
Reklama pomocí Viral Videa
Přísahala bych, že každý už nějaké to Viral video viděl a ani si to neuvědomil nebo spíše nevěděl, že je to vlastně, jak mi Češi říkáme, `Virál`. Viral video je video, které se stane velmi populárním prostřednictvím internetu. Virální se nazývá proto, že si jej lidé přeposílají mezi sebou, a šíří se tak jako virus.
Nejčastěji se šíří prostřednictvím stránek na sdílení videa (YouTube), sociálních sítí a e-mailu. Pokud Vám na e-mail ještě, žádné Viral video nepřišlo tak na sociálních sítích se jim nevyhnete.
Rysy klasického Viral videa:
-
Video, které se propaguje pomocí internetu, především na sociálních sítích, kde si ho uživatelé posílají mezi sebou.
-
Viral video stejně jako noviny zaujme hned svým titulkem: VIDEO: Prožila šok při nákupu bot nebo Štěně jorkšíra brutálně zaútočilo na malé dítě. Tak to je typický titulek viral videa.
-
Spíše šokující než něco jiného říkající video. V takovém videu autoři nehrají příliš na estetiku a krásno, čím více šokující video tím více propagace a shlédnutí.
-
Obsah videa není tak šokující jak titulek videa sliboval. Pustíte si video, čekáte co neuvěřitelného se tam stane a nakonec je to pouze nějaká banální věc, ovšem s miliónem shlédnutí.
-
Viral video má tisíce/milióny shlédnutí.
Doba šíření:
Viral videa nemají dlouhou životnost, dá se říci, že po 14 dnech po videu neštěkne ani pes.
U nás se virál šíří (žije) cca. 3 dny –> 1. den sdílí 50% lidí, 2.den 30% a 3.den 20%.
Globální životnost videa je pak o něco větší a to cca. 14 dnů.
Doufám, že se vám náš dnešní článek líbil a byl pro vás přínosem. Již brzy se můžete těšit na pokračování , kde si mimo jiné dozvíte několik tipů na tvorbu Viral videa.