Využijte náš jednoduchý administrační systém pro správu obsahu. Stránky založené na systému 7RS jsou velmi snadno a intiutivně ovladatelné. Každý web postavený na našem redakčním systému má individuální design.
7 důvodů, proč mít firemní Facebookovou stránku
7.10. 2015
Nejste zcela přesvědčeni o přínosech Facebooku pro firmy? Přečtěte si našich 7 důvodů, proč by vaše firma neměla na sociální síti Facebook chybět.
1. Prezentujete vaše výrobky a služby
Facebook přestavuje další způsob, jak prezentovat vaše výrobky a služby. Můžete sem vkládat doplňkové informace, které se nevešly na vaše webové stránky, nebo různé zajímavosti a tipy.
2. Výborný komunikační kanál
Díky Facebooku můžete rychle a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. Umíte si představit lepší způsob komunikace?
3. Dostanete zpětnou vazbu
Výraznou výhodou Facebooku je získání zpětné vazby od fanoušků vaší stránky. Na základě komentářů a „lajků“ zjistíte, na co vaši fanoušci reagují pozitvně, a naopak, co na ně nefunguje.
4. Statistiky chování fanoušků
Facebook pro vás shromažďuje cenné údaje o chování fanoušků vaší stránky. Tyto údaje můžete použít pro zlepšení marketingové a komunikační strategie.
5. Práce s doporučeními
Také věříte spíše doporučení vašich přátel a známých než placené reklamě? Na tomto principu funguje i Facebook.
6. Oslovíte nový segment
Facebookovou stránkou a vhodně zvolenou marketingovou strategií můžete oslovit nový okruh lidí, který se vám doposud nepodařilo zaujmout.
7. Pozitivní vliv na SEO
Firemní Facebooková stránka přispívá k lepší pozici ve vyhledávačích.
Na závěr je třeba dodat, že nestačí pouze založit firemní stránku a sem tam přidat příspěvek. Aby byla firemní Facebooková stránka přínosná, je nutné stanovit si marketingovou strategii a na jejím základě stránku spravovat. Dále je vhodné sledovat chování fanoušků a metriky, které Facebook nabízí, a podle toho strategii upravovat.
Zaujal Vás tento článek nebo máte dotaz ohledně Facebooku?
Neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 776 886 906, na emailové adrese info@7interative.cz nebo přes kontaktní formulář níže.
7 Interactive, s.r.o.