CZ EN

Rady a tipy

Zpracování osobních údajů

31. 8. 2018

31. srpna se Úřad pro ochranu osobních údajů vratil k tématu vyžadování souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Často se st... Zobrazit více >

Vysoké pokuty za rozesílání obchodních sdělení.

16.8.2018

Úřad pro ochranu osobních údajů se stále věnuje situacím, kdy firmy pro zasílání obchodních nabídek využívají databá... Zobrazit více >

Jak si zabezpečit svůj web pomocí HTTPS?

20.3.2018

HTTPS lajcky znamená šifrovaný přenos dat mezi webovým prohlížečem a webovou stránkou pomocí SSL certifikátu.

Šifrování zajišťuje... Zobrazit více >

PPC vs. SEO

28.3.2017

Neboli placené umístění webu ve vyhledávači a neplacené umístění webu ve vyhledávači

Je evidentní a není to ostuda, že spousta lidí nemá přesně utříbeno co to vlastně PPC a SEO je a jaký je mezi nimi rozdíl. I nám... Zobrazit více >

Webové trendy pro rok 2017

Každým rokem se webové trendy značně mění a to co bylo jak se říká in ještě před třemi roky je dnes úplně mimo. Proto jsme se rozhodli sepsat článek, který mapuje momentální i budoucí trendy a vývoje ve světě webů a to především pro pro rok... Zobrazit více >

Bez toho si web ani nezakládejte II.část

16.1.2017

V minulém díle jsme se zabývali obsahovou stránkou webů z pohledu textu. Tento článek naleznete zde:

Zobrazit více >

Tradice PF přání

16.11. 2016

Člověk by řekl, že je do Vánoc času dost, ale listopad se překulí jako nic a bude tu prosinec, čas předvánočního shonu, bláznivého nakupování dárků, pečení cukroví a také posílní ... Zobrazit více >

Nejznámější loga aneb Logo je základ firmy

26.10.2016

Než se podíváme na loga a jejich hlubší myšlenky několika významných světových společností, přemýšleli jste někdy proč má Apple ve znaku... Zobrazit více >

Bez toho si web ani nezakládejte I. část

2.6.2016

Ať už máte web či e-shop, je velice důležitá obsahová hodnota stránek. Na webu by měla panovat rovnováha mezi obrázkovou a textovou částí.

Ač je textová část úplně něco... Zobrazit více >

Reklama, která nestojí skoro nic aneb jak být úspěšný ve světě Internetu (2. díl)

25.4.2016

Vítám vás u pokračování našeho článku, který pojednává o jednom z největších fenoménudnešního světa internetu a to o problematice Zobrazit více >

Inzerujte na Facebooku, vaše reklama bude vidět (1. díl)

3.12.2015

Na Facebooku jsou přibližně 4 miliony Čechů s tím, že naprostá většina z nich se k této síti připojuje každý den. To znamená, že na Facebooku najdete mnoho svých potenciálních zákazníků, tak proč je touto cestou... Zobrazit více >

7 důvodů, proč mít firemní Facebookovou stránku

7.10. 2015

Nejste zcela přesvědčeni o přínosech Facebooku pro firmy? Přečtěte si našich 7 důvodů, proč by vaše firma neměla na sociální síti Facebook chybět.

... Zobrazit více >

7 tipů, jak vytvořit účinnou PPC kampaň

22.9. 2015

Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení pay-per-click a znamená Zobrazit více >

Jak si vytvořit webové stránky? Máte 3 základní možnosti

5.8. 2015

Webové stránky slouží firmám i jednotlivcům k prezentaci na internetu. Pokud ještě na internetu nejste, měli byste to změnit. Tento článek vám nabídne souhrnné informace, týkající se toho, jak si... Zobrazit více >

Změřte web s Google Analytics. Odhalíte závady, které je třeba odstranit

29.7. 2015

Google Analytics je volně dostupná služba, která umožňuje získávat z Vašich webových stránek statistická data různého zaměření. Ze shromážděných dat získáte cenné informace, díky kterým můžete... Zobrazit více >

7 pravidel SEO: optimalizace webu, kterou zvládnete sami

22.7. 2015

Slyšeli jste o SEO, ale nevíte si rady, jak takovou optimalizaci provést? Nebo jste naopak o SEO nikdy neslyšeli? Ať už patří do kterékoliv ze jmenovaných... Zobrazit více >

Vývoj software na zakázku

Vaší vizi přepracujeme do virtuální podoby, pomůžeme Vám domyslet všechny detaily, seznámíme Vás s prostředím, do kterého vstupujete. Zákazníkům se věnujeme naplno, vždy s osobním přístupem.