Vaší vizi přepracujeme do virtuální podoby, pomůžeme Vám domyslet všechny detaily, seznámíme Vás s prostředím, do kterého vstupujete. Zákazníkům se věnujeme naplno, vždy s osobním přístupem.
Jak na Google Analytics
Kurz s názvem:
Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing aneb porozumějte svému webu a jeho návštěvníkům
Kdy: 30.9.2016 od 9:00 do 16:00
Kde: Konferenčí prostory IN-SPIRO, Argentinská 286/38, 170 00 Praha 7
Školitel: BC. ZBYNĚK HYRÁK
Specialista na internetové podnikání, výkonnostní internetový marketing a webovou analytiku (Google Universal Analytics)
Certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku
a Slovensko a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google Adwords Qualified Individual
Cena: 3.900 Kč /osoba bez DPH (4.719 Kč vč. DPH)
Pro koho je kurz určen?
- Pro vlastníky webů a e-shopů, majitele firem,
- obchodní zástupce, marketingové a PR specalisty.
- Pro ty, kteří chtěji porozumět světu internetu.
- Pro ty, kteří chtěji přijít na kloub digitálnímu marketingu.
- Pro ty, kteří chtěji zefektivnit či nastartovat své podnikání.
Co můžete od kurzu očekávat?
- Pochopíte problemtatiku Google Analytics a SEO.
- Naučíte se využívat základní marketingové principy.
- Porozumíte chování svých klientů a
- naučíte se předvídat jejich přání a potřeby.
- Odhalíte slabá místa vašich webových stránek.
- Naučíte se využívat potenciál sociálních sítí.
a spoustu dalšího..
Bližší obsah kurzu:
- Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Universal Analytics
- Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
- Co je to konverze a jak ji vypočítat
- Jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
- Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
- Jak odhalit špatné reklamní kampaně
- Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Cesty s více kanály
- Jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
- Zjistíte tak jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to správně reagovat
- Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (Return Of Investments - návratnost investic)
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby metrik (návštěvnost webových stránek, čas strávený na stránce apod.)
- Zkušenosti z praxe
kontakt: Anna Milerová, tel. 605 987 976, anna.milerova@7interactive.cz
poznámka: občerstvení po celý den, psací potřeby a studijní materiály samozřejmostí
Nezávazná přihláška na kurz